Paslaugų teikimo sutartis
Paslaugų teikėjas ir paslaugas užsisakantis asmuo (toliau – Paslaugų gavėjas) sudarė šią sutartį.
Sutarties objektas
1.1. Šia Sutartimi paslaugų teikėjas įsipareigoja suteikti paslaugas, apibrėžtas užsakymo pateikimo metu ir perduoti paslaugų gavėjui paslaugų teikimo rezultatą už sutartą atlygį.
1.2 Šia Sutartimi paslaugų gavėjas įsipareigoja sumokėti paslaugų teikimo kainą, priimti paslaugų teikimo rezultatą ir įvykdyti kitas pareigas šioje sutartyje numatyta tvarka.
2. Šalių pareigos ir teisės:
2.1. Paslaugų teikėjo pareigos ir teisės:
2.1.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti paslaugų teikimo rezultato atitikimą paslaugų gavėjo nurodytiems reikalavimams;
2.1.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja pateikti paslaugos gavėjui informaciją apie darbo proceso eigą raštu elektroninėmis priemonėmis, jei paslaugos gavėjas pageidauja gauti informaciją apie vykdomus darbus ir jų eigą;
2.1.3. Paslaugų teikėjas įsipareigoja atlikti Paslaugų teikimo rezultato ir/ar jo dalies korekciją per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų gavėjo per 7 dienas pateikto rašytinio pranešimo apie paslaugų teikimo trūkumų buvimą;
- Rezultato korekcijos atliekamos tik tuo atveju, kai pateiktame rezultate ar jo dalyje yra ne iki galo ar su klaidomis išpildytas užsakymas, kuris buvo pateiktas Paslaugos užsakymo metu;
- Rezultato ar jo dalies korekcijos atliekamos vieną kartą, pagal tinkamai raštu pateiktas konkrečias pastabas. Prireikus korekcijų gali būti tariamasi individualiai, tačiau, jau pateikiant naują paslaugos užsakymą;
2.1.5. Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti konfidencialumą apie darbo užsakymą;
- Konfidencialia informacija yra laikoma visa informacija, susijusi su užsakymo pateikimu;
- Paslaugų teikėjas nerenka ir nenaudoja privačių kliento duomenų asmeniniais tikslais ir jų neperduoda tretiesiems asmenims. Pagrindiniai užsisakančiojo paslaugas rekvizitai reikalingi tik tinkamai pagal įstatymus įforminant pardavimus paslaugų teikėjo apskaitoje.
2.1.6. Paslaugų teikėjas turi teisę perskaičiuoti paslaugų teikimo kainos dydį, pratęsti paslaugų teikimo terminus arba atsisakyti atsižvelgti į naujai pateiktą informaciją, jei ji buvo pateikta per vėlai ir/ar lemia esminių pakeitimų.
2.2. Paslaugų gavėjo teisės ir pareigos:
2.2.1. Paslaugų gavėjas turi teisę laiku gauti užsakyme nustatytus reikalavimus atitinkantį produktą/darbą;
2.2.2.Paslaugų gavėjas įsipareigoja pateikti visą reikiamą ir teisingą informaciją apie užsakymą paslaugos užsakymo metu. Jei paslaugų teikimo metu paaiškėja, kad paslaugų gavėjas nepateikė reikšmingos informacijos apie užsakymo specifiką, paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, pakeisti atlikimo terminus arba perskaičiuoti paslaugų kainą;
2.2.2. Paslaugų gavėjas įsipareigoja sumokėti paslaugų teikėjui paslaugų teikimo kainą, sutartą paslaugų užsakymo metu ir sutartais terminais;
2.2.3. Paslaugų gavėjas privalo stebėti paslaugų teikimo eigą, turi teisę teikti pastabas, paslaugą ir/ar jos dalį įvertinti ir raštu pareikšti apie paslaugos ir/ar jos dalies atlikimo trūkumus per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo paslaugos ir/ar jos dalies perdavimo paslaugų gavėjui dienos. Pastabos turi būti pateikiamos el. paštu. Jei per šį laiką nebuvo pateikta pastabų, laikoma, kad klientas neturi priekaištų darbo kokybei. Jei pastabos dėl trūkumų pateikiamos vėliau nei per 7 (septynias) kalendorines dienas, paslaugų teikėjas pasilieka teisę paslaugų teikimo rezultato (viso ar dalinio) nebekoreguoti. Paslaugų gavėjas gali tartis dėl papildomos korekcijos, tačiau paslaugą(-as)turi užsakyti iš naujo.
3. Paslaugų kaina ir mokėjimo tvarka:
3.1. Paslaugos gavėjas įsipareigoja sumokėti avansą ir sutartą(-as) sumą (-as) už paslaugas po suteiktų paslaugų/ darbo dalies atlikimo, paslaugos teikėjui pateikus sąskaitą atsiskaitymui už paslaugas elektroninėmis priemonėmis;
Kartu su sąskaita paslaugų gavėjo nurodytu el. paštu atsiunčiama dalis atlikto darbo/paslaugų rezultato. Tokiu būdu sumažinama rizika Paslaugų gavėjui, kad jis nebus apgautas, o Paslaugų teikėjas gaus atlygį už suteiktas paslaugas. Gavus pervedimą, paslaugų teikėjas vykdo kitą užsakyto darbo dalį;
Pabaigus darbą, jis gali būti vieną kartą koreguojamas pagal Paslaugų gavėjo pastabas nemokamai.
3.2. Perdavus atlikto darbo rezultatą paslaugų gavėjui, Paslaugų teikėjas neatsako už tolimesnį paslaugų teikimo rezultato naudojimą – visą atsakomybę dėl tolimesnio paslaugų teikimo rezultato naudojimą prisiima Paslaugų gavėjas.
4. Sutarties galiojimas, pasibaigimas ir nutraukimas:
4.1. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki visų prisiimtų pagal šią sutartį įsipareigojimų įvykdymo. Sutartis gali būti nutraukta Šalių susitarimu.
4.2. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai ne teismo tvarka nutraukti šią sutartį informavęs paslaugų gavėją.
Paslaugos gavėjas turi teisę vienašališkai ne teismo tvarka nutraukti sutartį, nepaisydamas to, kad paslaugos teikėjas jau pradėjo ją vykdyti.
4.3. Visi ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantys iš Sutarties, sprendžiami šalių derybomis, nesusitarus – įstatymų nustatyta tvarka.
4.4. Sutartis sudaryta internetu (online) ir turi tokią pat galią kaip ir raštu pasirašyta.
Į VIRŠŲ